ترامپ: بایدن برای ماندن در قدرت دست به هر کاری می زند

© AP Photo / Andrew Harnikدونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
اشتراک
ترامپ درباره اتهامات علیه خود: بایدن و راهزنانش برای حفظ قدرت دست به هر کاری می زنند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ابراز اطمینان کرد که جو بایدن، رئیس کنونی کشور و اطرافیانش هر کاری که ممکن است برای حفظ قدرت انجام خواهند داد و اتهامات علیه خود را اقدامی ناامیدکننده از سوی دولت آمریکا خواند.
ترامپ گفت: اتهام مضحک علیه ما یک پرونده قانونی نیست، بلکه اقدامی استیصال آمیز در خواست جو بایدن شکست خورده و رسوا شده و اراذل چپ افراطی او برای حفظ قدرت است.
ترامپ: آنها می خواهند هر کاری که ممکن است برای حفظ قدرت انجام دهند.
ترامپ در اولین حضور علنی خود در آلاباما پس از دادگاهی در واشنگتن در روز پنجشنبه، جایی که وی به تلاش برای تغییر غیرقانونی نتایج انتخابات 2020 متهم شد، خاطرنشان کرد که دولت ایالات متحده در تلاش است تا تردید در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را غیرقانونی جلوه دهد. انتخاباتی که بایدن برنده شد.
هر یک از این اتهامات نادرست توسط وزارت دادگستری، بایدن فاسد، می توانست دو سال و نیم پیش به من زده شود، اما آنها نخواستند این کار را انجام دهند، منتظر میانه انتخابات تا زمانی که من به عنوان رئیس جمهورکاندید شوم.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2023
ترامپ از پذیرش اتهامات جدید در مورد اسناد طبقه بندی شده خودداری کرد
ترامپ روز پنجشنبه به دلیل چهار اتهام جدید مربوط به حمله به ساختمان کنگره در ژانویه 2021 در دادگاهی در واشنگتن حاضر شد. بر اساس کیفرخواست منتشر شده، هیئت منصفه با احتمال متهم شدن رئیس‌جمهور سابق به اتهامات "اجتماع و تبانی برای فریب آمریکا"، "اجتماع برای دخالت در رویه‌های رسمی"، "مداخله و تلاش برای دخالت در رویه‌های رسمی"، توطئه علیه حقوق" متهم شد که با تمام اتهامات علیه او می تواند به مدت 561 سال به زندان برود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала