شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین: هیچ برنامه زمانی برای ضد حمله وجود ندارد

© NATO ناتو و اوکراین
 ناتو و اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2023
اشتراک
الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین از عدم وجود برنامه زمانی برای ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی اوکراین در شبکه تی سی ان گفت که کی یف "برنامه زمانی برای ضد حمله" ندارد.
وی گفت: هیچ کس جز خودمان نمی تواند برای ما ضرب الاجل تعیین کند، اول از همه... ثانیاً هیچ برنامه زمانی ( حمله) وجود ندارد. ما یک سیستم ناتو داریم ... و فرمانده با در نظر گرفتن وظایف کلی تصمیم می گیرد که چگونه در یک جهت یا در جهت دیگری عمل کند.
وی همچنین به تعداد زیاد مین ها اشاره کرد.
دانیلوف افزود: اگر قبلاً این امید وجود داشت که انجام این کار (غلبه بر فاصله ) به لطف تجهیزاتی که توسط شرکا فراهم شده بود امکان پذیر است، امروز بخش های زیادی وجود دارد که با پای پیاده بر آنها غلبه می کنیم.
پیشتر الکسی رزنیکوف، رئیس وزارت دفاع اوکراین خاطرنشان کرد که ضد حمله اوکراین از برنامه زمانی عقب مانده است، اما طبق نقشه پیش می رود. در همان زمان ، خود دانیلوف در پایان ژوئن اظهار داشت که دوست دارد ضد حمله اوکراین سریعتر پیش برود ، اما "این فقط در افسانه ها اتفاق می افتد". وی همچنین خواستار "صبور بودن" شد. دو هفته بعد، در 14 جولای، رئیس شورای امنیت ملی و دفاع تاکید کرد که منتظر نتایج در اگوست یا سپتامبر باشید.
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 ژوئن در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد اعزام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه تایید کردند که نیروهای اوکراینی در هیچ یک از جهت های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала