- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام هفت خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین توسط یک تانک روسی + ویدئو

© Sputnik / Konstantin Morozov /  مراجعه به بانک تصاویر نشنال اینترست: تانک روسی با دیدی بیش از حد افق
نشنال اینترست: تانک روسی با دیدی بیش از حد افق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
اشتراک
فرمانده نیروهای مسلح روسیه از انهدام هفت خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین توسط یک تانک روسی در جهت زاپوروژیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده یکی از واحدهای نیروهای مسلح روسیه خبر داد که خدمه یک تانک روسی در یک نبرد هفت واحد از خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را در جهت زاپوروژیه منهدم کردند.
فرمانده نظامی روسیه گفت: تجهیزات بررسی و کشف هوایی، پیشروی ستونی از خودروهای زرهی دشمن را در جهت مواضع ما شناسایی کردند. خدمه این تانک به منطقه جنگ اعزام شدند و به مبارزه پرداختند. در نتیجه این تانک هفت خودروی زرهی و تجهیزات دشمن را مورد حمله قرار داد و تعدادی دیگر از تجهیزات دشمن نیز مورد اصابت موشک هدایت شونده ضد تانک و توپخانه قرار گرفتند. پس از انجام عملیات، تانک روسی بدون آسیب جدی میدان جنگ را ترک کرد.
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 ژوئن در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد اعزام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه تایید کردند که نیروهای اوکراینی در هیچ یک از جهت های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала