پوتین: از حاکمیت لیبی حمایت می کنیم

© Sputnik / Павел Бедняков /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2023
اشتراک
رئیس شورای ریاست جمهوری لیبی از فدراسیون روسیه خواست پروژه های خود را در بخش انرژی از سر بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد المنفی، رئیس شورای ریاست جمهوری لیبی، از قصد خود برای ازسرگیری اجرای پروژه های مشترک انرژی با روسیه خبر داد.
پوتین: در دستور کار موضوع دستیابی به عادی سازی پایدار در لیبی است، ما این را به خوبی درک می کنیم، ما کاملا از این آگاه هستیم. روسیه در نظر دارد به کمک به حرکت رو به جلو در مسیرهای کلیدی حل و فصل بر اساس تضمین وحدت و حاکمیت ادامه دهد.
پوتین در دیدار با محمد المنفی، رئیس شورای ریاست جمهوری لیبی، گفت امروز در مورد خروج نیروهای مسلح کشورهای ثالث صحبت شما را شنیدم. شما نیز موضع ما را می دانید، اکنون در این مورد با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.
المنفی روز جمعه در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: اول از همه، ما می‌خواهیم توجه خود را بر موضوع انرژی متمرکز کنیم. ما می‌خواهیم کار روی پروژه‌های قبلی را از سر بگیریم. آنها مربوط به زیرساخت‌ها، راه‌آهن و غیره هستند. هدف ما تاکید مجدد بر نقش مهم روسیه در اجراي اين كليدها براي پروژه‌اي کشور ما است. من فكر مي‌كنم كه ارزش آن را دارد كه درباره موضوع نفت نيز فكر كنيم. شايد كارگروه مناسبي تشكيل شود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با محمد منفی رئیس شورای ریاست جمهوری لیبی گفت: همکاری روسیه و لیبی در چارچوب اوپک + به ثبات در بازار انرژی کمک می کند.
دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و فاوستین آرچنج توادرا، رییس جمهور آفریقای مرکزی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2023
پوتین قول حمایت آفریقای مرکزی در تقویت توان دفاعی خود را داد
وی در پایان افزود : "روسیه و لیبی در سازمان‌ها و قالب‌های چندجانبه مختلف از جمله اوپک پلاس و مجمع کشورهای صادرکننده گاز همکاری می‌کنند که به تضمین ثبات بازارهای جهانی انرژی کمک می‌کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала