- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دفع تمامی حملات نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه راکتی چندگانه گراد
سامانه راکتی چندگانه گراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2023
اشتراک
ارتش روسیه تمامی حملات نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه را دفع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در خلاصه ای از گزارش عملیات ویژه اطلاع داد: ارتش روسیه تمامی حملات نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه را دفع کرد.
در این پیام آمده است: پرسنل با نشان دادن خویشتن داری، استقامت و شجاعت، تمامی حملات نیروهای برتر دشمن را با موفقیت دفع کردند.
کی‌یف سعی کرد با نیروهای تیپ 47 مکانیزه در منطقه شهرک های رابوتینو و اوسپنوکا پیشروی کند که با مقاومت ارتش 58 منطقه نظامی جنوبی و تیپ 810 دریایی ناوگان دریای سیاه روبرو شد.
نیروهای مسلح موفق شدند تا 180 تانک نظامی اوکراینی و پنج تانک غربی از جمله سه تانک لئوپارد آلمانی و دو تانک چرخدار AMX فرانسوی، 17 خودروی جنگی پیاده نظام و چندین تجهیزات نظامی دیگر را منهدم کنند.
اقدامات فعال یگان های گروه نیروهای "وستوک" حمله یگان تهاجمی تیپ 35 نیروی دریایی نیروهای مسلح اوکراین را دفع و گروه خرابکاری و شناسایی اوکراینی را منهدم کرد.
نیروهای مسلح اوکراین 110 سرباز، دو خودروی جنگی پیاده نظام، سه خودروی زرهی رزمی، دو خودرو را ازدست داد.
ارتش روسیه موفق شد چهار حمله یگان های تهاجمی دشمن را در جهت کراسنولیمانسک دفع کند. علاوه بر این، نیروهای مسلح به پیشروی خود در منطقه سرگیوکا ادامه دادند و چندین سنگر اوکراینی را تصرف کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала