- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آسیب شدید زیرساخت بندر اودسا بر اثر حملات روسیه

© Sputnik / Виталий Тимкивبندر اودسا
بندر اودسا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
رئیس اداره نظامی منطقه ای اودسا از آسیب به زیرساخت های بندر به دلیل حملات موشکی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ کیپر، رئیس اداره نظامی منطقه اودسا در کانال تلگرامی خود گفت: در یکی از بنادر منطقه اودسا، یک ساختمان اداری و تجهیزات تولیدی آسیب دید.
او نوشت: حمله موشکی به منطقه اودسا با هدف زیرساخت بندر است و تجهیزات یکی از پایانه های بار آسیب دیده است.
سرگئی براتچوک، رئیس شورای عمومی تحت مدیریت نظامی منطقه ای اودسا، به نوبه خود اعلام کرد که در یکی از ساختمان های اداری بندر مورد اصابت قرار گرفته است.
او نوشت: موشک‌ها از یک زیردریایی در دریای سیاه در ارتفاع بسیار پایین شلیک شدند که شناسایی آنها را دشوار می‌کرد.
انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ایالات متحده از مرحله جدیدی در درگیری اوکراین خبر داد
شب گذشته در اکثر مناطق مرکز، در شرق و جنوب اوکراین، هشدار حمله هوایی اعلام شد. ارتش روسیه از 10 اکتبر حملات موشکی به تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر اوکراین را آغاز کرده است. همانطور که ولادیمیر پوتین اظهار داشت، اولین حمله پاسخی به حمله تروریستی سازمان‌دهی شده توسط رژیم کی یف بر روی پل کریمه بود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام می شود. در شب 17 جولای، رژیم کی یف یک حمله تروریستی جدید را بر روی پل کریمه انجام داد. پس از آن، نیروهای مسلح روسیه یک سری حملات تلافی جویانه را در اودسا، ایلیچفسک و نیکولایف از جمله در مکان های تولید و ذخیره پهپاد های دریایی، انبارهای مهمات و تأسیسات ذخیره سوخت انجام دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала