- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

چه تعداد رزمنده چچنی در خط مقدم عملیات ویژه روسیه در اوکراین حضور دارند؟

© Министерство обороны РФ /  مراجعه به بانک تصاویر عملیات ویژه نظامی
عملیات ویژه نظامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
قدیروف تعداد رزمندگان چچنی در منطقه عملیات ویژه روسیه در اوکراین را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قدیروف تعداد رزمندگان چچنی در منطقه عملیات ویژه روسیه در اوکراین را فاش ساخت.
رمضان قدیروف ریاست جمهوری چچن در شبکه اجتماعی نوشت: بیش از هفت هزار رزمنده از چچن در منطقه عملیات ویژه قرار دارند.
از آغاز عملیات ویژه، بیش از 28000 رزمنده از جمله بیش از 13000 داوطلب از جمهوری چچن به منطقه جنگی اعزام شده اند. بیش از 7000 جنگجو در حال حاضر در خط مقدم هستند.
رئیس منطقه خاطرنشان کرد: واحدهای چچنی در تمام خط مقدم حضور دارند. سخت ترین مناطق جهت باخموت و اورخوفسکی در نظر گرفته می شوند که دشمن در آن مناطق مرتباً تلاش می کند از خط دفاعی عبور کند".
محمد داوودوف، رئیس ستاد در نشستی با اعضای ستاد عملیاتی منطقه‌ای و نمایندگان سازمان‌های انتظامی مرتبط با عملیات ویژه روسیه در اوکراین این موضوع را اعلام کرد.
قدیروف چچن را یگانه منطقه پیروز در نبرد با  تروریسم  در جهان نامید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2023
قدیروف معتقد است پایان زلنسکی باید مثل هیتلر باشد
گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه سال 2022 عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند.به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند.روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع تغییری نکرد و پیشرفتی حاصل نشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала