اظهارات پوتین در حاشیه نشست روسیه –آفریقا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مجمع اقتصادی "روسیه-آفریقا"
مجمع اقتصادی روسیه-آفریقا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
پوتین: بر طبق یک ضرب‌المثل آفریقایی، "اگر می خواهی سریع بروی، تنها برو، اگر می خواهی دور بروی، با هم برو".
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که روسیه نسبت به آینده روابط با کشورهای آفریقایی خوشبین است، زیرا این مناسبات مبتنی بر پیوندهای دوستی قوی و محکم است.
پوتین در ضیافت شام به افتخار مهمانان نشست روسیه و آفریقا گفت: "ما با خوش بینی به آینده نگاه می کنیم، زیرا روابط روسیه و آفریقا مبتنی بر پیوندهای محکم دوستی و کمک متقابل است".
رئیس جمهور روسیه همچنین متذکر شد که روسیه به آفریقا برای جلوگیری از درگیری‌ها به کشورهای آفریقایی کمک خواهد کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسمی به افتخار شرکت‌کنندگان در نشست روسیه و آفریقا گفت: "فدراسیون روسیه به جلوگیری از درگیری‌ها در قاره آفریقا کمک خواهد کرد و آماده همکاری با آنهاست".
وی افزود: "کشور ما به کمک واقعی خود در حل بحران‌های کنونی و جلوگیری از پیدایش کانون‌های تنش جدید در این قاره، مبارزه با تروریسم و ​​افراط‌گرایی، مقابله با بیماری‌های همه‌گیر و قحطی، حل و فصل مسائل مربوط به امنیت غذایی، زیست‌محیطی و اطلاعاتی ادامه خواهد داد.
پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
پوتین: روسیه همچنان تامین کننده مطمئن مواد غذایی برای آفریقا است
رئیس جمهور روسیه یک ضرب المثل آفریقایی را نقل کرد: "اگر می خواهی سریع بروی، تنها برو، اگر می خواهی دور بروی، با هم برو".
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم بزرگداشت مهمانان نشست روسیه و آفریقا گفت: "روسیه و کشورهای آفریقایی در کنار یکدیگر برای تشکیل نظم جهانی عادلانه و چند قطبی ایستاده اند.
اکنون روسیه و کشورهای آفریقایی برای تشکیل یک نظم جهانی عادلانه و چندقطبی بر اساس اصول برابر حاکمیت، احترام به حق مردم برای تعیین سرنوشت خود در کنار هم ایستاده اند".
هم‌اکنون دومین نشست روسیه و آفریقا در سن‌پترزبورگ در حال برگزاری است.
دومین اجلاس سران و مجمع اقتصادی و بشردوستانه "روسیه - آفریقا" 27 تا 28 جولای در سن‌پترزبورگ برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала