شورای امنیت روسیه: جنگ سایبری واقعی علیه روسیه به راه افتاده است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه
دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2023
اشتراک
دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه اعلام کرد چالش ها و تهدیدها در زمینه امنیت دیجیتال فدراسیون روسیه از آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین به طور چشمگیری افزایش یافته و جنگ با روسیه در فضای سایبری آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، وی در خطاب به شرکت کنندگان در نشست راهبردی شرکت دولتی روس اتم گفت:"مسائل امنیت دیجیتال کشور، عملکرد قابل اعتماد همه سیستم های اطلاعاتی امروز از اهمیت ویژه و بسیار مهمی برخوردار است. از لحظه شروع عملیات ویژه نظامی، همه چالش ها و تهدیدها در این زمینه به شدت افزایش یافته است. یک جنگ واقعی در فضای سایبری علیه روسیه به راه افتاده و فشار تحریم ها از سوی کشورهای غیردوست به طور مداوم افزایش می یابد. همه اینها تلاش فعالانه برای حفاظت از زیرساخت های اطلاعاتی حیاتی را طلب می کند".
دیمیتری مدودف افزود: لازم است به طور فعال فناوری ها و محصولات داخلی تکامل یابد تا با ایمنی هر چه بیشتر کار کنند و حملات در فضای مجازی به حداقل برسد.
دیوان عالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2023
ایران و روسیه بر تداوم همکاری برای مبارزه با تروریسم و جرایم سایبری تأکید کردند
به گفته وی، سیستم های سخت افزاری قابل اعتماد در شرکت روس اتم توسعه خواهند یافت. مدودف افزود: "وظیفه مشترک ما هماهنگ کردن مؤثر کار همه بخش‌های مربوطه و ارائه پشتیبانی است".
شرکت روس اتم سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری را برای حفاظت از زیرساخت های اطلاعاتی حیاتی ایجاد می کند. زیرساخت های اطلاعاتی حیاتی شامل نهادهای حکومتی اجرایی فدرال و منطقه ای، بنیادهای دولتی، شرکت ها و موسسات دولتی، شرکت های استراتژیک، شرکت های سهامی استراتژیک و سازمان های ستون فقرات اقتصاد روسیه از جمله شرکت های صنایع دفاعی، صنایع هسته ای، انرژی، حمل و نقل، اعتبار و مالی و غیره است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала