لوکاشنکو نقشه انتقال نیروهای لهستانی به مرزهای بلاروس را به پوتین داد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی پوتین و لوکاشنکو
گفتگوی پوتین و لوکاشنکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2023
اشتراک
لوکاشنکو نقشه حرکت نیروهای لهستانی به سمت مرز بلاروس را را در دیدار با پوتین رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نقشه انتقال نیروهای مسلح لهستان به مرزهای کشور اتحادیه (بلاروس) را به نمایش گذاشت.
رهبر بلاروس گفت: در حال حاضر بسیاری از مزدوران از جمله ذخایر استراتژیک اصلی درگیر شده اند. این نشان می دهد که این سیاست نابخردانه انداختن افراد ناآماده و مزدوران به جهنم منجر به هیچ چیز نخواهد شد.
لوکاشنکو در دیدار با پوتین گفت: آنها به طور فعال مزدوران را جذب می کنند. من به طور ویژه نقشه انتقال نیروهای مسلح لهستان به مرزهای کشور بلاروس را برای شما آورده ام.
لوکاشنکو خاطرنشان کرد که یکی از تیپ های لهستانی اکنون در 40 کیلومتری "برست" و یکی دیگر در حدود 100 کیلومتری "گرودنو" قرار دارد.

لوکاشنکو: تفکیک غرب اوکراین، تجزیه اوکراین و واگذاری زمین‌ها به لهستان غیرقابل قبول است. و اگر مردم غرب اوکراین به آن نیاز داشته باشند، ما البته از آنها حمایت خواهیم کرد.

پوتین و لوکاشکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2023
آغاز مذاکرات پوتین و لوکاشنکو در استرلنا+ فیلم
لوکاشنکو انتقال اراضی اوکراین به لهستان را غیرقابل قبول خواند و اگر جمعیت ساکن در غرب اوکراین در این زمینه نیاز به کمک داشته باشند ما این کمک را ارائه خواهیم کرد.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس خطاب به همتای روس خود ولادیمیر پوتین پیشنهاد داد که دولت های دو کشور یک برنامه توسعه اقتصادی مشترک تدوین کنند.
لوکاشنکوگفت: من می خواهم یک بار دیگر از شما بخواهم که دولت های ما به نوعی برنامه اقتصادی فکر کنند. من اصل را برای خودم نوشتم - اتکا به خود. ما به هیچ کس محتاج نمی شویم، مغزها به اندازه کافی وجود دارد و منابع بیش از اندازه کافی وجود دارد.
لوکاشنکا تاکید کرد: "ما باید برنامه ای برای توسعه میهن خود بسازیم، همانطور که من می گویم، دو کشور - یک میهن. و ما می توانیم آن را انجام دهیم. نیروهای اصلی از زمان های قدیم در روسیه بوده اند و اگر دولت های ما چنین طرحی را اجرا کنند، خوب خواهد بود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала