واکنش سردبیر "آر تی" پیرامون حمله نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از روزنامه نگاران

© Sputnikمارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی
مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
سردبیر گروه رسانه ای "آر تی" وعده داد که روسیه حمله نیروهای مسلح اوکراین به خبرنگاران ریا نووستی را به یاد خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای و کانال تلویزیونی "آرتی" به مرگ خبرنگار نظامی ریانووستی، روستیسلاو ژوراولف واکنش نشان داد.
وی در کانال تلگرام خود نوشت: خبرنگار نظامی ما، روستیسلاو ژوراولف کشته شد. بقیه خبرنگاران مجروح شدند. مهمات خوشه ای. ما همه را به خاطر می سپاریم و همه چیز را به یاد خواهیم داشت.
پیشتر، گزارش شده بود که روستیسلاو ژوراولف، خبرنگار ریا نووستی که در منطقه عملیات ویژه کار می کند، پس از بمباران نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیه درگذشت. به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای اوکراینی گروهی از روزنامه نگاران را با مهمات خوشه ای هدف قرار دادند. کنستانتین میخالچفسکی، عکاس خبری ریا نووستی، و همچنین کارمندان ایزوستیا، رومن پولیاکوف و دیمیتری شیکوف، با درجات مختلف زخمی شدند. همه مجروحان بلافاصله به مراکز پزشکی منتقل شدند.
در 22 جولای 2023، حدود ساعت 12:00، یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین به گروهی از خبرنگاران مرکز اطلاعات ایزوستیا و خبرگزاری ریانووستی که در حال تهیه مطالبی درباره حملات توپخانه‌ای نیروهای مسلح اوکراین با مهمات خوشه‌ای از شهرک‌ها بودند، حمله توپخانه‌ای انجام دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала