پوتین پس از حمله تروریستی به پل کریمه، کی یف را به "پاسخ" درخور تهدید کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در جریان نشست در خصوص عملیات تروریستی بامداد روز دوشنبه بروی پل کریمه، اعلام کرد کی یف پاسخ اقدامات خود را خواهد دید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه اعلام کرد:" مسلما از سوی روسیه پاسخی در خور وجود خواهد داشت. وزارت دفاع در حال آماده سازی پیشنهادات مربوطه است".
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد:" این جنایت از نظر نظامی بی معنی است و هیچ اهمیتی ندارد، زیرا پل کریمه برای مدت طولانی برای حمل و نقل نظامی مورد استفاده قرار نگرفته است. این اقدام کاملا بی رحمانه و وحشیانه می باشد زیرا غیرنظامیان بی گناه صدمه دیده و کشته شدند".
ولادیمیر پوتین تاکید کرد:" در پایان می خواهم این موضوع را مجددا اعلام و تکرار کنم، که آنچه رخ داد یکی دیگر از اقدامات تروریستی رژیم کی یف می باشد".
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2023
وزارت امور خارجه ایران: حمله به پل کریمه، تضعیف امنیت بین‌المللی است
کمیته ملی ضد تروریسم روسیه گزارش داد که کی یف ساعت 3 بامداد روز دوشنبه با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی اقدام به حمله تروریستی به پل کریمه کرد. قسمت ماشین رو پل آسیب دید، دو بزرگسال کشته و یک کودک مجروح شد. مقامات کریمه و کوبان از ساکنان و گردشگران می‌خواهند که از عبور از روی پل خودداری کرده و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب نمایند. کمیته تحقیقات روسیه با نشکیک پرونده جنایی، افرادی را که در حمله تروریستی به پل کریمه در اوکراین دست داشتند، شناسایی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала