آخرین وضعیت در گذرگاه کرچ پس از حمله تروریستی به پل کریمه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Инсталляция - символы Z и V на фоне Крымского моста, Россия
Инсталляция - символы Z и V на фоне Крымского моста, Россия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2023
اشتراک
به گزارش ستاد مرکزی کوبان، سه کشتی در گذرگاه کرچ فعالیت می کنند، در حال حاضر 134 کامیون و 525 مسافر از طریق دریا جابجا شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این مسئولان منطقه از، از سرگیری فعالیت این گذرگاه خبر داده بودند.
در گزارش ستاد مرکزی کوبان آمده است: "کشتی های ماریا، لاورنتی، کرچ 2 در گذرگاه کرچ فعالیت می کنند. در حال حاضر 134 کامیون و 525 مسافر جابجا شده اند".
تاکید می شود در مبادی ورودی پل کریمه ترافیکی وجود ندارد، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از عدم امکان تردد در این مسیر به رانندگان اطلاع می دهند.
کمیته ملی ضد تروریسم روسیه گزارش داد که کی یف ساعت 3 بامداد روز دوشنبه با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی اقدام به حمله تروریستی به پل کریمه کرد. قسمت ماشین رو پل آسیب دید، دو بزرگسال کشته و یک کودک مجروح شد. مقامات کریمه و کوبان از ساکنان و گردشگران می‌خواهند که از عبور از روی پل خودداری کرده و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب نمایند. کمیته تحقیقات روسیه با نشکیک پرونده جنایی، افرادی را که در حمله تروریستی به پل کریمه در اوکراین دست داشتند، شناسایی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала