آمریکا از سال 1945 تا به حال 201 جنگ به راه انداخته است

© Sputnik / Natalia Silverstovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
اشتراک
سناتور کویتیدی: ایالات متحده از سال 1945 تاکنون 201 درگیری مسلحانه را آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور اولگا کویتیدی، سناتور کریمه به گفت که ایالات متحده در راه اندازی 201 درگیری مسلحانه جهانی از زمان پایان جنگ جهانی دوم مجرم است.
از پایان جنگ جهانی دوم، ایالات متحده در راه اندازی 201 مورد از بدترین درگیری های مسلحانه جهان مقصر بوده است. ثابت شده است که ایالات متحده در تراژدی های بزرگ در عراق، کره شمالی، ویتنام، ایران ، خلیج فارس، افغانستان، سوریه و کشورهای دیگرمقصر است و اشتهای ایالات متحده برای دنیا گران تمام شده است.

کویتیدی خاطرنشان کرد که ایالات متحده نویسنده و سازمان دهنده نظریه هرج و مرج جهانی است که منجر به بحران جهانی مهاجرت شده است که رنج بسیاری از مردم و مشکلات را برای بسیاری از کشورهای جهان به همراه داشته است.

به دلیل جنگ های آمریکا که به صورت جنگ اجباری و کودتاهای مسلحانه بیان می شود، میلیون ها نفر مجبور به ترک خانه های خود و همراه با فرزندان خود در جستجوی سرپناه و تکه ای نان در سراسر جهان هستند.
وقایع خونین اکنون در اوکراین رخ می دهدنیز نتیجه استراتژی نظامی آمریکا و رویارویی با روسیه است و همه می دانند که اگر آمریکا بخواهد، جنگ در اوکراین فردا پایان می یابد.
کویتیدی افزود، با وجود این، ایالات متحده سرسختانه اوکراین را تسلیح می کند و کشورهای اتحادیه اروپا و متحدان ناتو را مجبور به انجام همین کار می کند.
این سناتور همچنین بیانیه اخیر لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد را یادآور شد که در آن بسیاری از کشورها به ویژه روسیه متهم به بحران مهاجرت هستند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
هشدار دوباره ترامپ درباره جنگ جهانی سوم
این سناتور در این خصوص افزود : به عنوان یک سناتور فدراسیون روسیه، من می خواهم توصیه کنم:" خانم سفیر، هیچ چیز مانند اسلحه ظاهرمنظره را مخدوش نمی کند و از دروغ گفتن به خود و سایر کشورها دست بردارید.
روسیه کشوری صلح طلب است و آماده گفتگوی برابر و سازنده است. جنگیدن با روسیه بیهوده است. کویتیدی تاکید کرد: و هرچه زودتر ایالات متحده این را بفهمد، شانس بیشتری برای بقای ایالت شما وجد خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала