پوتین نتایج رالی "راه ابریشم" را اعلام کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2023
اشتراک
پوتین اعلام کرد که "راه ابریشم" بشکلی مستحکم وارد رده مسابقات اتومبیل رانی معتبر بین المللی شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مطلب منتشر شده در سایت کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه ضمن تاکید بر اینکه این مسابقات بشکلی مستحکم وارد تقویم مسابقات اتومبیل رانی معتبر بین المللی شدند، به شرکت کنندگان، سازماندهندگان و میهمانان مراسم مخصوص پایان رالی بین المللی "راه ابریشم- 2023" خوشامدگویی گفت.

در این مطلب سخنان رئیس جمهور روسیه اینگونه نقل شده است: "دوستان عزیز! به شما در مراسم به مناسبت پایان رالی "راه ابریشم – 2023" خوشامدگویی می کنم. تاکید می کنم که این مسابقات به شکلی مستحکم وارد تقویم مسابقات اتومبیل رانی معتبر بین المللی شده اند. این مسابقات تیم های مطرح، رانندگان نامدار و متخصصان جوان را از کشورهای مختلف گرد هم می آورند و به پیشرفت و ترویج ورزش اتومبیل رانی کمک می کنند. و البته که پایان رالی در قلب پایتخت روسیه در کنار دیوار های کرملین- این همیشه اتفاقی برجسته و رنگارنگی است که علاقه واقعی شهروندان و میهمانان مسکو را به خود جلب می کند".

پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
پوتین گفت که برخی کشورها محاصره فناوری روسیه را به راه انداختند
علاوه بر ان رئیس جمهور روسیه از برگزار کنندگان "راه ابریشم" قدردانی کرد و به شرکت کنندگان و برندگان آن با تاکید بر اینکه ایشان مسیر سختی را در قلمرو 13 منطقه روسیه پشت سر گذاشته اند، تبریک گفت.

پوتین افزود: "شما بشکلی در خور خود را در مبارزه ای سرسختانه، پر تنش و صادقانه نشان دادید. آفرین بر شما! برای شما آرزوی موفقیت و فتح قله های جدید در ورزش را دارم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала