- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

"قبرهای متحرک"- نیروهای مسلح اوکراین اخبار بدی را از خطوط مقدم به رئیس جمهور اعلام کردند

© AP Photo / LibkosУкраинский солдат в окопе под Артемовском
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2023
اشتراک
رسانه اوکراینی: در صفوف نیروهای مسلح اوکراین اعتراف می کنند که تلفات سنگینی را در جریان ضد حمله متحمل می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، پرتال خبری "استرانا.یو آ" اوکراین اعلام می کند که سربازان نیروهای مسلح این کشور اعتراف می کنند که در جریان ضد حمله، تلفات سنگینی را متحمل می شوند و تجهیزات تبدیل به "قبرهای متحرک" شده اند.

در این مطلب آمده است: "اوکراین بصورت رسمی در خصوص تلفات اظهار نظر نمی کند، اما نظامیان اوکراینی در گفتگوی های خصوصی اعتراف می کنند که این تلفات بزرگ هستند".

به گفته نویسنده این مطلب به نقل از سخنان یک افسر نیروهای مسلح اوکراین، راهبرد در میدان نبرد با جنگ های صد سال پیش قابل مقایسه می باشند: اوکراینی ها مجبور می شوند که با نیروی پیاده نظام حمله کنند، با تحمل تلفات سنگین، زیرا که تسلیحات نوین روسی به آنها اجازه تهاجم با استفاده از تجهیزات آنها را نمی دهد.

این خبرنگار اظهارات این نظامی اوکراینی را اینگونه نقل می کند: "در حال حاضر تجهیزات دفاعی باز دیگر قویتر از تجهیزات تهاجمی شده اند. تعدا بسیار زیادی از تسلیحات با دقت بالا، تجهیزات ضد تانک هدایت شوند و پهپادها عملا تبدیل به تجهیزات زرهی و قبرهای متحرک شده اند. آنها را هنوز در حالی که در فواصل قابل دسترسی هستند، کشف و نابود می کنند".

سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سربازان ارتش اوکراین مانند مگس در جبهه می میرند
رسانه های غربی در سایه عدم وجود موفقیت در ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرده اند که کی یف از فرستادن بخش های عمده و تجهیزات غربی به میدان نبرد دست برداشته است. آنتونی بلیکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا ابراز عقیده کرد که حمله نیروهای مسلح اوکراین بصورت یکجا نخواهد بود، بلکه "در طول ماه های بسیار بیشتری ادامه خواهند داشت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала