سخنگوی وزارت خارجه روسیه: کشورهای ناتو از تروریسم هسته‌ای حمایت می‌کنند

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2023
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در واکنش به گزارش‌ها درباره سقوط یک پهپاد اوکراینی در شهر کورچاتوف در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای کورسک، اظهار داشت مردم کشورهای ناتو باید درک کنند که مقامات آنها از تروریسم هسته‌ای حمایت می‌کنند که توسط کی‌یف انجام می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، امروز جمعه، فرماندار استان کورسک، رومن استاروویت، از سقوط یک پهپاد در شهر کورچاتوف، که نیروگاه هسته ای کورسک در قلمرو آن قرار دارد، خبر داد. به گفته وی، این حادثه تلفات جانی نداشته و به تاسیسات بحرانی آسیبی وارد نشده است.
او در کانال تلگرامی خود نوشت: "مردم کشورهای ناتو باید درک کنند که دولت‌های آنها از تروریسم هسته‌ای که توسط رژیم کیف انجام می‌شود، حمایت می‌کنند.
پهپاد در آسمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2023
سقوط پهپاد در نزدیکی نیروگاه اتمی در استان کورسک روسیه + فیلم
زاخارووا خاطرنشان ساخت: "آیا کشورهایی که آنها (پهپادها) را به رژیم کی‌یف می‌رسانند، قصد دارند در صورت وقوع فاجعه هسته‌ای در مریخ مستقر شوند؟ نخواهند توانست. و به عنوان مثال، قدرت غیرفضایی بریتانیا، آنها (وسایل فضایی) را ندارد. چه برسد به اکثریت قریب به اتفاق دیگر کشورهای ناتو"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала