پوتین: روسیه مخالف بحث در مورد تضمین های امنیتی اوکراین نیست

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
اشتراک
روسیه مخالف بحث در باره تضمین‌های امنیتی برای اوکراین نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین اظهار داشت که روسیه مخالف بحث در باره تضمین‌های امنیتی برای اوکراین نیست.
وی تأکید نمود: "روسیه مخالف بحث در مورد تضمین های امنیتی برای اوکراین نیست، مانند هر کشور دیگری این کشور حق دارد این کار را انجام دهد، اما تضمین امنیت یک کشور نباید تهدیدی برای کشور دیگر باشد.
اوکراین، البته، حق دارد امنیت خود را تضمین کند. هیچ چیز غیرعادی برای ما در آنچه که اکنون هم در ناتو و هم در G7 اعلام شده است، وجود ندارد. ما مخالف این نوع موضوعات نیستیم. اما یک بار دیگر تکرار می کنم - مشروط به شرط الزامی تضمین امنیت فدراسیون روسیه".
Американский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
نامزد ریاست جمهوری آمریکا عضویت اوکراین در ناتو را راه آغاز جنگ با روسیه خواند
گفتنی است، در آخرین روز نشست سران ناتو در ویلنیوس، کشورهای G7 بیانیه‌ای در حمایت از اوکراین منتشر کردند که در آن توافقنامه‌های دوجانبه در مورد حمایت نظامی از کی یف و همچنین طرح‌هایی در صورت درگیری جدید با روسیه منعقد می‌شود.
در آخرین روز نشست سران ناتو در ویلنیوس، کشورهای G7 بیانیه‌ای در حمایت از اوکراین منتشر کردند که در آن توافقنامه‌های دوجانبه در مورد حمایت نظامی از کی‌یف و همچنین طرح‌هایی در صورت درگیری جدید با روسیه منعقد می‌شود.
مدت زمان لازم برای اجرای این قراردادهای چارچوبی در سند مشخص نشده است. کی‌یف امیدوار است که "ضمانت‌های امنیتی" قبل از نشست سران ناتو در واشنگتن در سال 2024 کارساز باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала