نامزد ریاست جمهوری آمریکا عضویت اوکراین در ناتو را راه آغاز جنگ با روسیه خواند

© AP Photo / Hans PenninkАмериканский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший
Американский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
اشتراک
رابرت کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، مخالف پذیرش احتمالی اوکراین در ناتو است و آن را یک تحریک غیرضروری و راهی برای آغاز جنگ با روسیه می داند.
به گزارش اسپوتنیک، در دفتر نامزد این انتخاباتی گفتند: "آقای کندی با عضویت اوکراین در ناتو مخالف است. این یک تحریک غیرضروری و راهی برای جنگ مستقیم با روسیه و درگیری احتمالی هسته ای است."
به گفته کندی، در حال حاضر باید روی تنش زدایی کار کرد که هدف آن " صلح از راه مذاکره خواهد بود که طی آن به امنیت، حاکمیت و حقوق هر دو طرف احترام گذاشته شود."
Площадь Независимости в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
در آمریکا تعریف کردند که پس از پیروزی روسیه از اوکراین چه خواهد ماند
رهبران ناتو پس از اجلاس خود در ویلنیوس، بسته حمایتی چند ساله از اوکراین را تصویب کردند که از جمله شامل ایجاد شورای ناتو و اوکراین و لغو شرایط اجرای برنامه اقدامات برای عضویت است که روند ورود کی یف به این اتحادیه را از دو مرحله به یک مرحله اول کاهش خواهد داد. در همان زمان، چارچوب زمانی مشخصی برای ورود اوکراین تدوین نشد. به گفته ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، کی یف تنها زمانی دعوت به عضویت ناتو دریافت خواهد کرد که تمامی اعضای آن تایید کنند که شرایط مربوطه برآورده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала