شکست ضد حمله کی یف و سکوت رسانه های آمریکا

© AP Photo / Paul SakumaЖурналист Сеймур Херш. Архивное фото
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
اشتراک
به گفته سیمور هرش، روزنامه‌نگار برنده جایزه پولیتزر، خوانندگان دقیق روزنامه‌های آمریکایی می‌توانند حدس بزنند، ضد حمله اوکراین شکست خورده است، زیرا گزارش‌های مربوط به آن از صفحات اول ناپدید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، هرش در این باره نوشت: "خوانندگان باهوش واشنگتن پست و نیویورک تایمز ممکن است بتوانند حدس بزنند که ضد حمله کنونی در اوکراین شکست خورده است،اخبار آن در هفته‌های اخیر تا حد زیادی از صفحات اول ناپدید شده است.
پیش از این، هرش گفته بود که حمله متقابل نیروهای مسلح اوکراین پیامدهای منفی هم برای خود اوکراین و هم برای ایالات متحده به نمایندگی از دولت جو بایدن و بلوک ناتو خواهد داشت. وی همچنین تاکید کرد که فاصله زیادی بین ارزیابی‌های جامعه اطلاعاتی آمریکا از وضعیت اوکراین و اظهارات کاخ سفید و وزارت خارجه در این زمینه وجود دارد. وی همچنین از روزنامه نگاران آمریکایی انتقاد کرد و خاطرنشان کرد که وقتی درباره وضعیت اوکراین می نویسند، بر داده های مقامات وزارت خارجه و کاخ سفید تکیه می کنند که نمی توانند فاجعه واقعی را که بر سر حمله اوکراین آمده است ببینند.
سیمور هرش، روزنامه نگار آمریکایی، به نقل از یک مقام آمریکایی گفت، ارتش روسیه به راحتی با نیروهای اوکراینی برخورد خواهد کرد و حمله خود را احتمالا در ماه اوت آغاز خواهد کرد.
به گفته یک مقام رسمی که نخواست نامش فاش شود، کی یف در تابستان با "مشکل واقعی" روبرو خواهد شد، احتمالا در ماه اوت، زمانی که ارتش روسیه "به راحتی" با یک ضد حمله "کنار می آید" و "حمله گسترده" خود را آغاز می کند.
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 ژوئن آغاز شد. کیف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو را مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، مستقر کرد.
شلیک موشک های کروز ارتش روسیه به انبار های مهمات غرب اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه با سلاح های دوربرد انبارهای نیروهای مسلح اوکراین را مورد هدف قرار داد
همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در 11 ژوئیه اعلام کرد، دشمن در هیچ جهتی به اهداف خود نرسید و تلفات وی از 26000 سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت. در میان کشته شدگان 17 لئوپارد، 5 تانک چرخدار AMX فرانسوی و 12 خودروی رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی، 43 هویتزر M777 و 46 اسلحه خودکششی از لهستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала