پیشنهاد تغییر نام ناتو به سازمان راهزنان آتلانتیک شمالی

© AP Photo / Paul EllisСаммит НАТО в Вильнюсе
Саммит НАТО в Вильнюсе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2023
اشتراک
گلوبال تایمز پیشنهاد تغییر نام ناتو به سازمان راهزنان آتلانتیک شمالی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش روزنامه چینی گلوبال تایمز پس از نشست سران ناتو در ویلنیوس، در بحبوحه اقدامات ایالات متحده برای دامن زدن به درگیری های منطقه ای و دستکاری متحدانش، ناتو باید به سازمان راهزنان آتلانتیک شمالی تغییر نام دهد.
بلوک تحت رهبری ایالات متحده ناتواغلب از اصطلاح "سازمان بین‌المللی" برای پنهان کردن ماهیت واقعی حلقه متخلف استفاده می‌کند.
علاوه بر این، ایالات متحده به عنوان رهبر این باند ترجیح می‌دهد که از زور های خود برای دستکاری های قضایی و قانونی در مورد تغییرات در این سازمان استفاده کند.
به نقل از این مقاله سیاست آنها این چنین است : در حالی که از دور آنها را تماشا می کنید، درگیری ها را به راه بیندازید.
بر اساس این مشاهدات، این نشریه پیشنهاد می کند که ناتو نام خود را تغییر دهد. این روزنامه خاطرنشان می کند: "نام ناتو را به سازمان راهزنان آتلانتیک شمالی تغییر نام دهیم، نام مناسبی است.
کارشناس آمریکایی: ناتو یک نوع تئاتر پوچ است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2023
گزارش و تحلیل
کارشناس آمریکایی: ناتو یک نوع تئاتر پوچ است
همچنین، این نشریه چینی خاطرنشان می کند که روابط بین ناتو و چین "بیش از پیش افراطی " می شود و تلاش های ائتلاف برای تقویت همکاری با ژاپن تمایل به "جلوگیری بیشتراز چین" است.
ایالات متحده از ناتو به عنوان یک "عروسک خیمه شب بازی" به عنوان یک راه راحت و کم هزینه برای حضور نظامی استفاده می کند. با این حال، به گفته این روزنامه، ائتلاف آتلانتیک شمالی به دلیل ویژگی های تفکر استراتژیک این ائتلاف نمی تواند سیاست خود را برای عملیات در منطقه آسیا و اقیانوسیه تطبیق دهد.
کشورهای آسیا-اقیانوسیه نیز به نوبه خود "مجموعه فرهنگ و منطق خود را برای حل مسائل امنیتی منطقه ای ایجاد کرده اند که به طور قابل توجهی با ناتو متفاوت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала