"همه چیز برای کی یف تمام شده"؛ ناتو توان دخالت در درگیری را ندارد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه
حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
اشتراک
افسر بازنشسته اطلاعاتی آمریکا معتقد است، مقامات کی یف مداخله ناتو را تنها فرصتی برای تغییر موازنه در میدان نبرد می بینند، اما در واقع ائتلاف آتلانتیک شمالی قادر به ایستادگی در برابر روسیه نیست.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته "اسکات ریتر" نیروهای مسلح اوکراین هم اکنون در آستانه فروپاشی بوده و مجبورند برای بقای خود بجنگند تا به طریقی خود را به اجلاس ناتو برسانند".
وی در کانال یوتیوب U.S. Tour of Duty گفت:" آنها از ناتو درخواست مداخله دارند، زیرا تنها شانس اوکراین مداخله پیمان آتلانتیک شمالی است. این یک شانس نیست، زیرا به همه یادآوری می کنم: ناتو نمی تواند در چنین درگیری دخالت کند، آنها هیچ سربازی ندارند، آنها آموزشی ندیده اند، همینطور هیچ پشتیبانی لجستیکی در اختیار ندارند، آنها حتی فرماندهی و کنترل ندارند، نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. بنابراین برای اوکراین این موضوع تمام شده است. آنها باید زمانی که پوتین در آوریل 2022 پیشنهاد توافق داد، آن را می پذیرفتند. تصور کنید در این صورت امروز کجا بودیم".
ریتر همچنین تاکید کرد که تلاش‌های ضد حمله ای اوکراین در نهایت نتیجه عکس دارد، زیرا تعداد نیروهای روسیه و تجهیزات و تسلیحات در اختیار آنها بسیار بیشتر از طرف اوکراینی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала