معاون رئیس شورای امنیت روسیه به مکرون پیشنهاد داد که به نفع فرانسه عمل کند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
اشتراک
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: پولی که برای تسلیحات برای کی یف خرج می شود می تواند برای فرانسوی های معمولی مفید باشد .
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه در توییتر پیشنهاد کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، که گفته بود طرفدار اوکراین است، باید به طرفدار مردم فرانسه باشد، زیرا فرانسوی ها به پول هایی که برای تامین سلاح مورد نیازکی یف هدر می رود نیاز دارند.
دیمیتری مدودوف به زبان فرانسه در پست توییتری خود نوشت:

ماکرون بارها گفته است که طرفدار اوکراین است. شاید وقت آن رسیده که این اسهال لفظی را متوقف کنیی و طرف فرانسه را بگیری ؟ پول هدر رفته تامین سلاح برای زلنسکی معتاد و باندش می تواند برای مردم عادی فرانسه مفید باشد!

مکرون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
مکرون سفر خود به برلین را به تعویق انداخت
صبح روز سه شنبه ماموران پلیس فرانسه در حین بازرسی در یکی از جاده های شهر نانتر، نوجوان 17 ساله ای را که به گفته نیروهای امنیتی حاضر به انجام خواسته های آنها نشد، به ضرب گلوله کشتند. در تعدادی از شهرهای فرانسه، شورش هایی درگرفت که چند روزی است ادامه دارد. جوانان خودروها، ساختمان های پلیس و مقامات را به آتش کشیدند. نیروهای ویژه پلیس در تعدادی از شهرها مستقر هستند، خودروهای زرهی و هلیکوپتر درگیر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала