لاوروف در مورد خواست غرب برای شکست روسیه در میدان جنگ اظهار نظر کرد

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف وزیر امور خارجه روسیه
لاوروف وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
اشتراک
لاوروف: روسیه آماده کار در میدان جنگ در مناقشه اوکراین است و می داند برای چه می جنگد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در واکنش به خواست رهبران غربی برای تحمیل یک "شکست استراتژیک در میدان نبرد" به روسیه، گفت: روسیه آماده است و در میدان نبرد در چارچوب درگیری اوکراین عمل خواهد کرد.
مطمئناً، چهره هایی مانند جوزپ بورل، نماینده عالی سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو و تقریباً کل دولت ایالات متحده در مورد تحمیل "شکست استراتژیک" به روسیه در میدان جنگ صحبت می کنند و درمورد مذاکرات صحبت نمی کنند.
لاوروف در مصاحبه با گروه رسانه ای رادیو و تلویزیون پرتغال گفت: اما در مورد میدان جنگ، ساکنان "ترسیده" ده ها کشور باید قبل از هر چیز از دولت های خود بترسند. در آنجا، گویی از طریق مسئولیت متقابل، هر صدایی خاموش می شود، اتحادیه اروپا و ناتو همه را "به ترتیب رتبه"، در یک "خط" ردیف می کنند.
لاوروف گفت آنها مدام میگویند "حق نداریم به اوکراین اجازه شکست بدهیم" و تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی تحمیل "شکست استراتژیک" به روسیه است.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
لاوروف: روسیه افسران غربی در اوکراین را نابود خواهد کرد
وی افزود: مواقعی وجود داشت که می توان امیدوار بود که پس از پایان جنگ سرد، غرب رفتار شایسته ای از خود نشان دهد، می توان در میشد مورد یک فضای امن واحد از لیسبون تا ولادی وستوک صحبت کرد، اما "انتظارات توجیه نشد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала