آغاز مراسم تشییع جنازه نوجوانی که به دست پلیس در فرانسه جان باخت

© Sputnik / Евгений Полойко /  مراجعه به بانک تصاویر نانتر فرانسه
نانتر فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
اشتراک
فرانسه مراسم تشییع جنازه ناهل ام ، که قتل او باعث اعتراضات در فرانسه شد را آغاز می کند .
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه موند روز شنبه گزارش داد که مراسم تشییع جنازه این جوان 17 ساله که مرگ او به دست یک پلیس در فرانسه باعث شورش در این کشور شد، در نانتر آغاز شد و ده ها نفر در این مراسم شرکت کردند.
این روزنامه می گوید: "تدفین ناهل ام آغاز شده است، بسیاری از ساکنان نانتر برای وداع با نوجوان کشته شده در روز سه شنبه حضور دارند." روزنامه پاریسین نیز خاطرنشان می کند که "ده ها نفر" در این مراسم حضور دارند.
به گزارش موند، ورودی مراسم توسط مردان و جوانان محلی کنترل می شود که به غریبه ها اجازه ورود نمی دهند. از خبرنگاران خواسته می شود که قلمرو را ترک کنند. در این مقاله آمده است که خانواده نوجوان متوفی قبلاً ابراز تمایل کرده بودند که این مراسم به صورت خصوصی و دور از دوربین ها برگزار شود. مراسم تشییع جنازه از سالن تشییع جنازه در قبرستان مون والرین در نانتر آغاز شد و بعداً مراسم در مسجد محلی ادامه خواهد یافت. این روزنامه می نویسد: تشییع واقعی جسد ساعت 14:30 به وقت محلی انجام می شود. موند گفت: وداع و خاکسپاری یک جوان الجزایری طبق سنت مسلمانان برگزار می شود.
یک خودروی سوخته در جریان درگیری‌ها در پایان راهپیمایی یادبود راننده نوجوانی که به ضرب گلوله یک مامور پلیس در حومه پاریس به قتل رسید. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2023
چندرسانه ای
شدت گرفتن اعتراضات در شهر نانتر در تصاویر– ناآرامی ها کل فرانسه را فرا گرفته است
صبح روز سه شنبه، ماموران پلیس در حین بازرسی در یکی از جاده های شهر نانتر، نوجوان 17 ساله ای را که به گفته مقامات امنیتی حاضر به انجام خواسته های آنها نشد، به ضرب گلوله کشتند. در تعدادی از شهرهای فرانسه، شورش هایی درگرفت که چند روزی است ادامه دارد. جوانان خودروها، ساختمان های پلیس و مقامات را به آتش کشیدند. نیروهای ویژه پلیس در تعدادی از شهرها مستقر هستند، خودروهای زرهی و هلیکوپترنیز درگیر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала