اردوغان بسکتبالیست شد+ ویدئو

© Photo / Iran information base (PAD)رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2023
اشتراک
ویدئوی بسکتبال رئیس جمهور ترکیه دراین کشورمحبوبیت بسیاری پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مصطفی وارانک، وزیر سابق صنعت و فناوری ترکیه ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را در حال بازی بسکتبال و وضعیت بدنی خوبی نشان می دهد، این ویدئو در میان شایعات دوره ای در مورد سلامتی رهبر ترکیه محبوبیت پیدا می کند.
ویدئوی منتشر شده در توییتر نشان می دهد که چگونه رهبر ترکیه به آسانی توپ را به طرز ماهرانه ای کنترل می‌کند و آن را داخل سبد می اندازد. رهبر ترکیه قبل از ورود به سیاست، فوتبال را در سطح نیمه حرفه ای بازی می کرد.
به طور متوالی شایعاتی در مورد وخامت وضعیت سلامت اردوغان در رسانه های ترکیه منتشر می‌شود. در اوایل ماه ژوئن جان آتکلی، روزنامه نگار در توییتر خود نوشت که گفته می شود پزشکان در آینده نزدیک قرار است اردوغان را عمل جراحی کنند اما از بیماری او نام نبرد. این اطلاعات رسما از سوی دولت رهبر ترکیه تکذیب شد.
در ماه آوریل حال اردوغان در زمان مبارزات انتخاباتی خود در هنگام مصاحبه با شبکه های تلویزیونی محلی مناسب نبود. مصاحبه قطع شد و پس از مکثی طولانی، رئیس جمهور ترکیه به روی اکران بازگشت و گفت که به آنفولانزای معده مبتلا شده است. بعدتر، مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست اداره ریاست جمهوری ترکیه، در میان شایعات مختلف گزارش هایی مبنی بر اینکه اردوغان گفته می شود از حمله قلبی جان سالم به در برده است را تکذیب کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала