نظر نایب رئیس شورای امنیت روسیه در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری مدودوف
دمیتری مدودوف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2023
اشتراک
نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه: در آمریکا باید بین یک پیرمرد درهم و برهم مبتلا به زوال عقل و یک پلی بوی جوان یکی را انتخاب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدودوف نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، در کانال تلگرامی خود گفت: روسیه با علاقه دنبال می کند که مردم ایالات متحده چه کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کنند.
"در روزهای اخیر، من با علاقه اخبار پایتخت های جهان پوسیده آنگلوساکسون را می خوانم. ظاهراً آنها رویدادهای کشور ما را تماشا می کنند و آنها را با برخی از شرکای خود در میان خواهند گذاشت. برخی از چهره ها حتی در مورد ترک هایی که در نمای روسیه افتاد صحبت کردند.
به نظر می رسد آنها فراموش کرده اند، ناظران لعنتی، که چندی پیش ما فروپاشی کل دستگاه سیاسی ایالات متحده و تسخیر دولت توسط معترضان را مشاهده می کردیم و حالا ما با علاقه به تماشا نشستیم که مردم رنج کشیده آمریکا چه کسی و چگونه انتخاب خواهند کرد، یک پیرمرد درهم و برهم با زوال عقل حاد یا یک بازی‌ گوش جوان با عادات یک دیکتاتورمنطقه ای؟
ادعای معاون ترامپ: اوباما برای ایران بسته‌های پول نقد می‌فرستاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2023
رسانه ها اعلام کردند که پنس اولین کاندیدای ریاست جمهوری آمریکاست که به کی یف سفر کرد
و همچنین در پست خود به نقل از نویسنده نیکولای گوگول، گزیده ای از "ارواح مرده" اشاره کرد: "فقط یک فرد شایسته وجود دارد: دادستان؛ و حتی این، حقیقت را بگویم، او یک خوک است" و گزیده ای از "بازرس دولت": "من چیزی نمی بینم که به جز چند پوزه خوک ، و هیچ چیز دیگری.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала