زالوژنی: ضد حمله نمایشی نیست که تمام دنیا در حال تماشای آن باشند

© AP Photo / Efrem Lukatskyزالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین
زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2023
اشتراک
فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین به رسانه ها گفت که از سرزنش ها پیرامون ضد حمله کند اوکراین علیه روسیه خشمگین شده است.
به گزارش اسپوتنیک، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با واشنگتن پست گفت که از سخنان پیرامون سرعت کند ضد حمله اوکراین علیه روسیه خشمگین شده است.
زالوژنی در میان اظهارات تعدادی از مقامات غربی، تحلیلگران نظامی و ولادیمیر زلنسکی مبنی بر اینکه ضدحمله اوکراین کندتر از حد انتظار آغاز شده است، گفت: این من را عصبانی می کند.
پیشتر، زلنسکی در مصاحبه ای با رسانه های انگلیسی اعتراف کرد که ضدحمله اوکراین "آهسته تر از آنچه ما می خواهیم" پیش می رود. زلنسکی می‌گوید بسیاری ضدحمله اوکراین را یک فیلم هالیوودی می‌دانند و انتظار نتایج فوری دارند.
زالوژنی به نقل از واشنگتن پست گفت: این نمایشی نیست که تمام دنیا در حال تماشای آن باشند و شرط بندی کنند یا چیزی شبیه به آن. هر روز هر متر را ما با خون به دست می آوریم.
به گفته وی، یک ضدحمله موفق و سریع بدون ارسال سلاح های اضافی به کی یف غیرممکن است. او افزود: 'بدون تدارک کامل (با سلاح)، این طرح ها عموما غیر واقعی است. اما در حال اجرا هستند. بله، شاید نه به آن سرعتی که شرکت کنندگان در نمایش دوست دارند ضد حمله پیش می رود، اما این مشکل ناظران است.
پیشتر، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت که ارتش اوکراین به "پیشرفت کند" ضدحمله اوکراین و واقعیت دفاع قدرتمند نیروهای مسلح روسیه اذعان کرده است. به گفته پاسخ دهندگان، رسانه های اوکراین تصویری بیش از حد خوش بینانه از وضعیت در جبهه برای نیروهای مسلح اوکراین ارائه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала