پایتخت استرالیا ممکن است اتانازی را برای نوجوانان 14 ساله مجاز کند

© Depositphotos.com / Premium_shotsЛегализация эвтаназии
Легализация эвтаназии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2023
اشتراک
کانبرا وهمچنین شهرهای اقماری آن امکان اجرای اتانازی را برای نوجوانان 14 سال به بالا فراهم می کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه استرالین خبر داد که کانبرا پایتخت استرالیا و همچنین شهرهای اقماری آن امکان اجرای اتانازی را برای نوجوانان 14 سال به بالا فراهم می کند، مدل نهایی این سیستم اواخر امسال ارائه خواهد شد.
به گفته این نشریه، این پروژه توسط تارا شاین، رئیس اداره حقوق بشر منطقه پایتخت، اداره می شد.
این نشریه با اشاره به نظرسنجی عمومی که توسط دولت منطقه پایتخت انجام شده است، می نویسد: امکان دادن حق کمک داوطلبانه به کودکان در سن 14 سالگی در هنگام مرگ در حال بررسی است. منطقه پایتخت استرالیا همچنین ممکن است زمان مورد انتظار مرگ را از 6 تا 12 ماه که در سایر ایالت ها وجود دارد لغو کند.
به گفته مقامات محلی، 48 درصد از ساکنان شهرستان موافق ارائه خدمات اتانازی برای تمام بیماران لاعلاج بودند، 32 درصد از ساکنان معتقدند فردی که می خواهد از این خدمات استفاده کند باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
منطقه پایتخت استرالیا از ابتدای سال 2023 حق ارائه خدمات اتانازی داوطلبانه را دریافت کرد. در این کشور، این روش در تعدادی از ایالت ها از جمله استرالیای جنوبی، ویکتوریا، کوئینزلند، تاسمانیا قابل اجرا است و از 28 نوامبر در نیو ساوت ولز نیز قابل اجرا خواهد شد. در تمام ایالت های استرالیا افرادی که مایل به استفاده از خدمات اتانازی هستند باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала