افشای جزئیات نگران کننده ای از وضعیت توپخانه نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر افشای جزئیات نگران کننده ای از وضعیت توپخانه نیروهای مسلح اوکراین
 افشای جزئیات نگران کننده ای از وضعیت توپخانه نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2023
اشتراک
در آمریکا فاش کردند که توپخانه غرب در اوکراین به طور فزاینده ای از عملیات خارج می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های آمریکایی اطلاع دادند که به دلیل فرسودگی توپخانه های غربی در اوکراین، اسلحه های بیشتری در حال خراب شدن هستند و مهمات آنها رو به اتمام است.
پیش از این، یک گروه دو حزبی از نمایندگان کنگره از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته بودند که تحویل مهمات خوشه ای به اوکراین را آغاز کند تا بر مشکلات کمبود تسلیحات و مهمات غربی غلبه کند.
در این مطلب آمده است: برای حامیان تامین این سلاح ها، فوریت ارسال آنها افزایش یافته است، زیرا به دلیل فرسودگی توپخانه های ارائه شده توسط غرب، اسلحه های بیشتری از کار افتاده و ذخایر مهمات توپخانه دوباره به شدت پایین آمده اند.
این مقاله به سخنان مشاور ویژه سابق فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین اشاره می کند: "یک مهمات دو منظوره بهبود یافته که به هدف می رسد، تعداد زیادی روس را می کشد <...> بنابراین از نظر فنی، برای از کار انداختن یک جوخه یا گردان، باید تعداد بسیار کمتری گلوله شلیک کنید.
در ایت مقاله اشاره می شود: مهماتی که نمایندگان کنگره از آن دفاع می‌کردند، می‌تواند تا 88 بمب را در سراسر میدان نبرد پراکنده کند، که قادر به کشتن و معلولیت غیرنظامیان برای مدت طولانی حتی پس از پایان جنگ است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала