هشدار وزارت خارجه روسیه به غرب؛ از وضعیت روسیه برای اهداف خود سوء استفاده نکنید

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2023
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه به کشورهای غربی نسبت به سوء استفاده از وضعیت روسیه برای اهداف خود هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای رسمی روز شنبه به کشورهای غربی نسبت به سوء استفاده از اوضاع سیاسی داخلی روسیه برای اهداف خود هشدار داد و نسبت به بی نتیجه بودن این تلاش ها ابراز اطمینان کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: ما به کشورهای غربی نسبت به هرگونه اشاره به سوء استفاده احتمالی از وضعیت داخلی روسیه برای دستیابی به اهداف روس هراسی خود هشدار می دهیم. چنین تلاش هایی بیهوده است و بازتابی در روسیه و یا در میان نیروهای سیاسی معقول خارج از کشور نخواهد داشت.
شب گذشته، مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد که تمام اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی از طرف یوگنی پریگوژین در مورد حملات موشکی و بمب گذاری شده توسط وزارت دفاع روسیه به "یگان های شرکت نظامی خصوصی واگنر " خلاف واقع است و یک تحریک اطلاعاتی است. وزارت دفاع نیز این مطلب را تایید کردند. پریگوژین اظهار داشت که کاروان واگنر به سمت روستوف نا دونو در حال حرکت است. بخش تحقیقات سرویس امنیت فدرال روسیه یک پرونده جنایی علیه پریگوژین بر اساس ماده 279 قانون جنایی فدراسیون روسیه (سازماندهی شورش مسلحانه) باز کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در خطاب به مردم روسیه گفت که همه کسانی که در تلاش برای شورش هستند مجازات اجتناب‌ناپذیری خواهند داشت و در برابر قانون و مردم پاسخ خواهند داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала