رسانه: غرب روسیه را دست کم گرفت و هزینه آن را پرداخت

© iStock.com / Sergey Sokolnikovکرملین مسکو
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2023
اشتراک
نبویسا مالیچ، روزنامه نگار صربستانی-آمریکایی در مقاله ای برای نشریه گلوبال تایمز نوشت که غرب به دلیل درگیری در اوکراین در موقعیت آسیب پذیری در برابر روسیه قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در این مقاله آمده است: قرار بود تابستان امسال برای ناتو یک دوره مهم باشد: در اجلاس ویلنیوس، ایالات متحده و متحدان از اعضای جدید - سوئد و فنلاند استقبال می‌کردند، و اوکراین در طی یک ضدحمله سریع و برق آسا علیه روسیه، قرار بود بهترین تانک ها و سایر خودروهای زرهی غرب را در عمل نشان دهد اما پس از آن مجبور شدند با واقعیت روبرو شوند."
به نظر نبویسا مالیچ، درگیری در اوکراین آسیب پذیری عظیم غرب: فقدان صنعت در برابر روسیه را آشکار کرد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
سفیر روسیه به آمریکا پیشنهاد کرد هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد
این تحلیلگر خاطرنشان کرد: "البته سازندگان تسلیحات مانند لاکهید مارتین و ریتون اکنون از این درگیری ثروتمند می شوند، اما عمدتاً با خالی کردن ذخایر خود. در واقع صحبت کردن بسیار آسان تر از مجبور کردن اقتصادهای مالی شده و غیرصنعتی غرب به تولید انواع جدید تسلیحات، مهمات و تجهیزات و همزمان تلاش در جهت رو آوردن به "انرژی سبز" برای رویارویی با دو قدرت صنعتی بزرگ جهان (روسیه و چین) است .
روسیه بارها اعلام کرده است که کمک‌های نظامی غرب برای کی یف نتیجه خوبی نخواهد داشت و فقط درگیری را طولانی می‌کند و هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای نیروی هواـ فضای روسیه تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала