سفیر روسیه به آمریکا پیشنهاد کرد هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
اشتراک
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد ایالات متحده آمریکا که درگیری بر سر اوکراین را طولانی می کند، باید هزینه بازسازی این کشور را بپردازد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونوف گفت: "دولت (ایالات متحده آمریکا) مسئولیت کامل آنچه را در اوکراین اتفاق می افتد، بر عهده دارد. بنابراین، این ایالات متحده است که باید این کشور را بازسازی کند."
این دیپلمات خاطرنشان کرد، "درگیری اوکراین نتیجه تلاش های بلندمدت و هدفمند ایالات متحده برای ایجاد کانون تنش در نزدیکی مرزهای فدراسیون روسیه و تبدیل اوکراین به" ضد روسیه است. وی تاکید کرد که اکنون ایالات متحده در حال تحریک رویارویی است، "اوکراین را با سلاح های قدرتمند پمپاژ می کند و هر گونه ابتکار صلح را در ریشه قطع می کند.
کی یف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز با استفاده از کلر در شهر خرسون است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کی یف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز با استفاده از کلر در شهر خرسون است
آنتونوف افزود: "شاید هنوز بتوان غرامت خانه های ویران شده با کمک تسلیحات آمریکایی را پرداخت اما واشنگتن چگونه جان مردم بی گناه را ارزیابی خواهد کرد؟ چگونه ایالات متحده آمریکا می خواهد با اوکراینی ها تسویه حساب کند که در به اصطلاح ضد حمله امروزی آنها را به حملات بی پروا تحریک می کند؟ به ویژه این نکته حیرت انگیز است که آمریکایی ها به راحتی پول خود را برای دست نشاندگان اوکراینی هدر می دهند. همچنین پنتاگون می تواند به خود اجازه دهد که قیمت محصولات نظامی عرضه شده به کیف را "بیش از حد" تخمین بزند و چندین میلیارد دلار در محاسباتش اشتباه کند".
به گفته وی، در شرایط بودجه بی سابقه ای که برای خرید تسلیحات برای رژیم کی یف اختصاص داده شده است، فقیرترین کشورهای آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا بدون توجه مانده اند.
او گفت: در این سیاره جاهایی وجود دارد که مردم از گرسنگی جان خود را از دست می دهند. در عین حال، ایالات متحده به دلیل دخالت عملی غرب در درگیری، طولانی کردن خونریزی و برانگیختن جنگ جهانی سوم را ضروری تر می داند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала