- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دشمن با مشاهده تانک های روسی به داخل زمین فرو می رود

© Sputnik / Pavel Gerasimov /  مراجعه به بانک تصاویر جدیدترین نوع تانک تی 90 ام
جدیدترین نوع تانک تی 90 ام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
اشتراک
قدرت آتش تانک‌های روسی تی 90 (T-90M) که از یگان‌های تهاجمی در طول عملیات نظامی ویژه روسیه پشتیبانی می‌کنند، آنقدر زیاد است که دشمن را مجبور می‌کند به امید اینکه مورد حمله آنها قرار نگیرد، در زمین فرو برود.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده یکی از تانک های روسی با علامت تماس "پرون"("Perun") این مطلب را اعلام کرد.
پرون در ویدئوی منتشره توسط در بیانیه مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه می گوید: "تانک تی 90 دارای قدرت آتش بسیار جدی است. از رهگیری های رادیویی، بارها شنیدیم که وقتی ما می رویم، دشمن اصلاً شروع به نقب زدن در جایی در زمین کرده تا ما او را نبینیم."
وی افزود که دشمن به دلیل پوشش محافظ حرارتی این تانک در مناظر تصویربرداری حرارتی خود به خوبی متوجه این تانک نمی شود
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از کار رزمی خدمه این تانک ها را نشان داد. این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه تانک به سمت موقعیت شلیک در امتداد مزارع کلزا، سپس در امتداد جاده‌های خاکی و سپس در امتداد شیارهای پایمال شده حرکت می‌کند.
فروپاشی هیمنه پوشالی نظامی ناتو و آمریکا با خط دفاعیِ نفوذ ناپذیرِ سوروویکینِ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
فروپاشی هیمنه پوشالی نظامی ناتو و آمریکا با خط دفاعیِ نفوذ ناپذیرِ سوروویکینِ
کار شلیک و اتشباری هم در خارج و هم در داخل تانک نشان داده می شود. می توان نحوه پر شدن توپ 125 میلی متری را مشاهده کرد. چندین عکس گرفته شده از نقاط مختلف نشان داده می شود.
وظیفه تانکیست ها انهدام پیاده نظام دشمن در سنگرها و سرکوب نقاط شلیک وی است. خدمه T-90M از زمین و پناهگاه های طبیعی برای اصابت موفقیت آمیز به اهداف در فاصله قابل توجه و خارج از خط دید استفاده می کنند. در این مورد، محاسبات هواپیماهای بدون سرنشین که مختصات را منتقل می کنند، به آنها کمک می کند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در راستای انجام وظایف از مواضع بسته تیراندازی ، خدمه باید تا مسیر پیشروی می کردند، مختصات سنگر دشمن را به دست می آوردند و از توپ 125 میلی متری برای شلیک گلوله های تکه تکه شونده با قدرت تخریبی زیاد استفاده می کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала