- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افسر اطلاعاتی آمریکا زمان شکست نیروهای مسلح اوکراین را فاش کرد

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا بیان کرد که درگیری ها در اوکراین تا اوایل پاییز با پیروزی روسیه به پایان می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعاتی ایالات متحده درکانال یوتیوب "یو اس تور آو دیوتی" گفت که فاز اصلی درگیری ها در اوکراین تا پاییز به پایان می رسد.
به گفته وی، تلاش های کی یف برای ضدحمله با شکست مواجه خواهد شد و حملات تلافی جویانه روسیه با آزادسازی کل قلمرو مناطق جدید و ایجاد یک منطقه حائل در اطراف آنها پایان خواهد یافت.
ریتر افزود: روسیه توانایی تهاجمی برای انجام این کار را دارد و من فکر می کنم زمان مناسبی است. من همیشه گفته ام: من معتقدم که جنبه رزمی این درگیری تا پایان تابستان - اوایل پاییز تکمیل خواهد شد و من مطمئن هستم که این تاریخ ها دقیق هستند.
پیشتر، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به خبرنگاران گفته بود که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین "کندتر از آنچه ما می‌خواهیم" پیش می‌رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала