دبی ماهواره ای را از طریق روسیه به فضا پرتاب می کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Запуск ракеты-носителя "Союз-2.1б" с первым спутником группировки "Сфера" – "Скифа-Д" на космодроме Восточный
Запуск ракеты-носителя Союз-2.1б с первым спутником группировки Сфера – Скифа-Д на космодроме Восточный - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اشتراک
سرویس مطبوعاتی دولت دبی اعلام کرد که مرکز فضایی محمد بن راشد (MBRSC) امارات متحده عربی ماهواره ای را از سکوی پرتاب واستوچنی روسیه با یک پرتابگر سایوز-2 به فضا پرتاب خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در این پیام که روز سه شنبه در توییتر منتشر شد آمده است:" 27 ژوئن ساعت 15:34 به وقت امارات، مرکز فضایی محمد بن راشد اولین مأموریت PHI-نمایش خود را از پایگاه فضایی واستوچنی روسیه با استفاده از موشک سایوز-2 به عنوان بخشی از ابتکار استقرار محموله پرتاب خواهد کرد".
پلتفرم ماهواره‌ای مدولار در سال 2022 به عنوان بخشی از ابتکار قرار دادن بار (PHI) با مشارکت شرکت‌های محلی و بریتانیایی OQ Technology و SteamJet ایجاد شد، این پلتفرم شامل یک دستگاه ارتباطی اینترنت اشیا است که به شما امکان ذخیره و ارسال داده‌های جمع‌آوری‌شده از اینترنت دستگاه های متصل واقع در مناطق دورافتاده با استفاده از نسل پنجم ارتباطات سیار 5G را می دهد.
به گفته مقامات روسی، PHI-Demo یک بار جانبی در عملیات پرتاب ماهواره آب‌وهواشناسی Meteor-M 2-3 خواهد بود. امارات از سال 2006 چندین ماهواره به فضا پرتاب کرده است و کاوشگر فضایی الامل را در سال 2020 برای مطالعه آب و هوای این سیاره به مریخ فرستاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала