- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پنتاگون: واشنگتن کشته شدن اوکراینی ها حین ضد حمله را در محاسبات لحاظ کرده بود

© AFP 2023 / Saul LoebАмериканский флаг на здании Пентагона
Американский флаг на здании Пентагона - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2023
اشتراک
پنتاگون: کشته شدن اوکراینی ها در ضد حمله بخشی از درگیری می باشد، آنرا در محاسبات لحاظ کرده بودیم.
به گزارش اسپوتنیک، سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا معتقد است که کشته شدن اوکراینی ها در جریان ضد حمله بخشی از ویژگی های درگیری نظامی می باشد که واشنگتن آنرا می دانسته و درمحاسبات لحاظ کرده بوده است.

وی در واکنش به تلفات ارتش اوکراین در جریان ضد حمله به خبرنگاران تاکید کرد: "ما تلفات را در محاسبات لحاظ کرده و می دانستیم که در میدان نبرد تلفاتی وجود خواهند داشت. این بخش محزون این جنگ می باشد".

ضد حمله اوکراین در سه محور جنوب دونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه از تاریخ 4 ژوئن آغاز شده است، این در حالیست که نیروهای مسلح اوکراین ضربه اصلی خود را بر محور زاپاروژیه خط مقدم متمرکز نموده اند. کی یف کارشناسان خود که توسط ناتو آموزش دیده بودند و تجهیزات نظامی که از غرب دریافت کرده بود، را وارد میدان نبرد نموده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در دیدار روز 13 ژوئن خود با خبرنگاران نظامی اعلام کرد که نظامیان اوکراینی در جریان ضد حمله خود تلفات سنگینی را متحمل می شوند و هیچ موفقیتی را در هیچ محوری بدست نیاورده اند.
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در پنتاگون از ابتدا این فهم وجود داشت که ضد حمله اوکراین سنگین خواهد بود
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала