هواپیماهای توپولف و ایلیوشین زیردریایی های "دشمن" را در رزمایش نیروی دریایی روسیه منهدم کردند

© Sputnik / Ramil Sitdikovهواپیمای ضد زیردریایی توپولف Tu-142MZ
هواپیمای ضد زیردریایی توپولف  Tu-142MZ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2023
اشتراک
سرویس مطبوعاتی ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام اعلام کرد ، هواپیماهای ضد زیردریایی توپولف و ایلیوشین (Tu-142MZ وIl-38) زیردریایی های دشمن فرضی را شناسایی و منهدم کرده و سوخت گیری هوایی انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، رزمایش عملیاتی نیروهای متنوع ناوگان روسیه در اقیانوس آرام در منطقه دریایی دوردست از 5 تا 20 ژوئن به رهبری دریاسالار ویکتور لین فرمانده ناوگان روسیه در اقیانوس آرام در حال برگزاری است. بیش از 60 کشتی جنگی و شناور پشتیبانی این ناوگان، حدود 35 هواپیمای نیروی دریایی، نیروهای ساحلی و بیش از 11000 پرسنل نظامی در رزمایش شرکت دارند.
آغاز رزمایش ناوگان اقیانوس آرام در دریای ژاپن و اختسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2023
آغاز رزمایش ناوگان اقیانوس آرام در دریای ژاپن و اختسک+ویدئو
هواپیماها از فرودگاه کامچاتکا بلند شدند. به عنوان بخشی از اقدامات عملی، خدمه به طور جامع از ابزارهای رادار و تشخیص هیدروآکوستیک با سیستم‌بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی از آنها استفاده کردند. خلبانان زیردریایی فرضی دشمن را کشف کردند، طبقه‌بندی و نظارت کردند. تمام داده های دریافت شده به ناو گروه های تجسسی ـ تهاجمی که در منطقه رزمایش فعالیت می کردند، منتقل شد."
علاوه بر این، اکیپ های هواپیماهای نیروی دریایی در تمرنات پدافند هوایی ناوگروه های شرکت کننده در رزمایش شرکت و در نقش هواپیمای دشمن فرضی عمل کردند.
بر اساس گزارش سرویس مطبوعاتی، پرواها ز بر فراز آب های دریای ژاپن و دریای اوخوتسک انجام شد و چندین ساعت به طول انجامید، در حین حرکت، هواپیمای توپولف Tu-142MZ در هوا از هواپیمای ایلیوشین ـ 78 ام نیروی هوافضای روسیه سوخت گیری کرد. جنگنده های رهگیر میگ 31 ضد زیردریایی ها را در برخی مناطق همراهی می کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала