کامیون های روسی کاماز در ایران مشتریان زیادی دارند

© Sputnikسرگئی کوگوگین، مدیر کل کارخانه کاماز
سرگئی کوگوگین، مدیر کل کارخانه کاماز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
اشتراک
اختصاصی
سرگئی کوگوگین، مدیر کل کارخانه کاماز در حاشیه در همایش اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ SPIEF)) به اسپوتنیک ایران گفت که کنسرسیوم روسی با ایران همکاری کرده است و کامیون های روسی کاماز امروز در جمهوری اسلامی مونتاژ می شوند.
سرگئی کوگوگین گفت: "ما در حال همکاری با ایران هستیم و از جمله از پاییز همکاری خود را با کارخانه مونتاژ رخش خودرو دیزل (Rakhsh Khodro Diesel) در تبریز تمدید کرده ایم. هر ماه خودروها به صورت محموله ها ارسال می‌شوند و کامیون‌های کاماز هم‌اکنون در محل مونتاژ می‌شوند و وارد جاده‌های ایران می‌شوند. کامیون های روسی کاماز امروزه در ایران تقاضای زیادی دارند".
شراکت کارخانه کاماز با ایران در سال 2005 و با امضای قرارداد مجوز برای ارائه حق مونتاژ 3 برند کامیون های سنگین (بر اساس سیستم SKD) و فروش آنها در ایران با حجم 3 هزار دستگاه در سال آغاز شد. اما این همکاری ها به دلیل فشار تحریم های شدید غرب قطع شد.
همایش بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ از 14 تا 17 ژوئن برگزار می شود، امسال موضوع اصلی این همایش، "توسعه مستقل اساس یک جهان عادلانه است. بیایید تلاش ها را به خاطر نسل های آینده یکی کنیم" است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала