- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تحلیلگر سابق سیا: تلفات اوکراین در ضدحمله علیه روسیه بسیار سنگین است

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
اشتراک
تحلیلگر سابق سیا خبر داد که تلفات نیروهای مسلح اوکراین از آغاز ضد حمله علیه روسیه ده به یک است.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون، تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، به کانال یوتیوب Judging Freedom گفت که نیروهای مسلح اوکراین از آغاز ضد حمله علیه روسیه متحمل خسارات عظیمی شده اند که نشان دهنده شکست قریب الوقوع عملیات است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از تشکیلات و وسایل نقلیه زرهی اوکراینی به سادگی نابود می شوند. در مورد تلفات بین نظامیان، اکنون طبق محاسبات من به حدود هشت، نه، حتی ده به یک می رسد.
به گفته این کارشناس، تلاش نیروهای اوکراینی برای دستیابی به موفقیت در امتداد خط مقدم به دلیل عدم پشتیبانی هوایی که بتواند از تشکیلات پیاده نظام و تانک محافظت کند، ناموفق بود. علاوه بر این، نیروهای مسلح اوکراین مقدار لازم توپخانه متحرک و سیستم های پدافند هوایی برای چنین حملاتی را در اختیار ندارند.
پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که خسارات جبران ناپذیر روسیه از آغاز ضد حمله اوکراین ده برابر کمتر از دشمن است که نشان دهنده شکست طرح های کی یف است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала