نوه دوگل در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ شرکت می کند

© Sputnik / Photo host agency Ria Novosti /  مراجعه به بانک تصاویر همایش بین‌المللی اقتصاد سن پترزبورگ
همایش بین‌المللی اقتصاد سن پترزبورگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
اشتراک
پیر دوگل، نوه ژنرال شارل دوگل، اولین رهبر جمهوری پنجم فرانسه اعلام کرد قصد دارد در صورتی که تقویمش اجازه دهد در همایش بین‌المللی اقتصاد سن پترزبورگ (SPIEF-2023) و همچنین در دومین نشست روسیه و آفریقا شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، دوگل در پاسخ به این سوال که چه زمانی قصد دارد دوباره به روسیه سفر کند، گفت: ابتدا باید روی اجلاس سن پترزبورگ و نشست روسیه و آفریقا که در ماه ژوئیه برگزار می شود، تمرکز کرد.
پیش از این، سرگئی گالانی، نماینده مرکز تجاری و فرهنگی کریمه گفته بود که از نوه رئیس جمهور سابق فرانسه برای بازدید از کریمه دعوت شده است. به گفته وی، در جریان کنگره جنبش بین المللی روسوفیل ها در مسکو در ماه مارس، پیر دوگل با نمایندگان مرکز تجاری و فرهنگی کریمه دیدار کرد.
کاظم جلالی،  سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
کاظم جلالی در گفتگو با اسپوتنیک از حضور قوی ایران در همایش اقتصادی سن پترزبورگ سخن گفت
در ماه مه، دوگل دوباره از روسیه بازدید کرد و در مراسم پرده برداری از مجسمه شارل دوگل در شهر ولگوگراد شرکت کرد. از این مجسمه در موزه پانورامای "نبرد استالینگراد" پرده برداری شد. مجسمه دوگل در سالنی نصب شده که هدایا و جوایز به استالینگراد از بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه در آن قرار دارد.
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) از 14 تا 17 ژوئن و دومین نشست سران روسیه و آفریقا در روزهای 26 تا 29 ژوئیه در سن پترزبورگ برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала