- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اعلام نارضایتی نظامیان اوکراینی از آموزش افسران خود و تجهیزات غربی

© Photo / Swedish Armed ForcesШведские боевые машины пехоты CV90
Шведские боевые машины пехоты CV90 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2023
اشتراک
نشریه غربی: نیروهای نظامی اوکراینی از آموزش افسران و تجهیزات غربی خود ابراز نارضایتی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته فرمانده اوکراینی با نام مستعار فین، به دلیل شرایط آب و هوایی، وسایل نقلیه غربی در حرکت در سراسر کشور مشکل دارند، زیرا آنها برای نبردهای شهری و صحرا ساخته شده اند. او گفت: در واقعیت ، اگرچه آنها می توانند عبور کنند، اما به سختی!
اینفرمانده نظامی اوکراینی همچنین از آموزش ناکافی برخی از افسران نیروهای مسلح اوکراین و عدم تجربه رزمی آنها که آنها را به سرگردانی در موقعیت های استرس زا می کشاند، شکایت کرد.
علاوه بر این، ارتش اوکراین در مورد مشکلاتی که سربازان نیروهای مسلح اوکراین از اولین روزهای ضد حمله با آن مواجه بودند، صحبت کردند. به دلیل آمادگی دقیق نیروهای روسی برای انجام حملات. آنها فقط منتظر ما بودند همه جا مواضع آماده شده بود که مثل یک دیوار فولادی است.
در 6 ژوئن، سرگئی شایگو، رئیس وزارت دفاع روسیه، اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین ضد حمله ای را آغاز کرده اند که کی یف مدت ها وعده آن را داده بود. برای این منظور، همانطور که مشخص شد، نیروهای اوکراینی تعداد زیادی پرسنل و تجهیزات نظامی را در نقاط مختلف خط مقدم متمرکز کردند.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
زلنسکی ضد حمله اوکراین علیه روسیه را تایید کرد
در 9 ژوئن، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که استفاده کی یف از ذخایر استراتژیک نشان دهنده آغاز حمله توسط نیروهای مسلح اوکراین است. ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین در 10 ژوئن، اطلاعات مربوط به آغاز عملیات تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را تایید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала