- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام 300 نیروی اوکراینی و 4 تانک لئوپارد در طول روز + ویدئو

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر Село у линии соприкосновения на Артемовском направлении
Село у линии соприкосновения на Артемовском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در یک روز 300 نفر و 4 تانک لئوپارد را در مناطق زاپاروژیه و یوژنودونتسک از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه ، در جبهه زاپوروژیه، با اقدامات فعال واحدهای گروه نیروهای شرق، حملات هوانوردی ارتش و توپخانه، دو حمله دشمن را که با نیروهای یک گردان پشتیبانی شده با تانک، دفع شد.
علاوه بر این، در مناطق شهرک های نوودانیلوکا و مالایا توکماچکا در منطقه زاپوروژیه، دو ستون از خودروهای زرهی دشمن منهدم شدند.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: دشمن سه حمله ناموفق در مناطق شهرک های لودانویه در منطقه زاپاروژیه واستاروژیوی و نیسکوچنویه در جمهوری دونسک ، را انجام داد که هر کدام با نیروهایی تا یک گروهان پیاده موتوری همراه بودند.
این وزارتخانه اعلام کرد: با اقدامات شجاعانه و قاطع یگان های گروه نیروهای شرق، تمامی حملات دشمن دفع شد.
وزارت دفاع روسیه افزود : مجموع تلفات نیروهای اوکراینی در این مناطق در طول امروز بالغ بر 300 پرسنل نظامی، 9 دستگاه تانک که چهار دستگاه لئوپارد، 11 خودروی جنگی پیاده نظام شامل پنج نفربر زرهی برادلی آمریکایی، 14 خودروی زرهی رزمی، 6 خودرو و یک دستگاه خودکششی توپخانه سزار فرانسوی بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала