بیش از صد کودک در دونتسک به دست رژیم کی یف جان باختند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Стенд памяти о жертвах Донбасса на площади Донецкой Народной Республики
Стенд памяти о жертвах Донбасса на площади Донецкой Народной Республики - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2023
اشتراک
رئیس شورای مردمی، بیدیفکا گفت : از آغاز عملیات ویژه تاکنون 106 کودک در جمهوری دونتسک به دلیل حملات نیروهای مسلح اوکراین به مناطق مسکونی جان باخته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر بیدیفکا، رئیس شورای مردمی جمهوری دونتسک گفت: فقط صد و شش کودک دردونتسک به دست رژیم کی یف طی مدت زمان عملیات ویژه جان باختند. او روز جمعه در کریمه در نشست گسترده کمیسیون شورای قانونگذاران درباره ادغام با فدراسیون روسیه صحبت کرد. به طور کلی، گزارش سخنران به مسائل مربوط به ادغام دونتسک در زمینه حقوقی قوانین فدراسیون روسیه اختصاص داشت.

از آغاز عملیات ویژه، "4546 غیرنظامی، از جمله 106 کودک، درجریان عملیات نظامی کشته شده اند.

وی تصریح کرد که از 589 مدرسه در دونتسک، تقریباً 91000 دانش آموز از 335 مدرسه به صورت غیر حضوریبه تحصیل خود ادامه دادند.
وی در طی سخنرانی خود خاطرنشان کرد که در کار قانونگذاری، پارلمان دونتسک توسط قانون اساسی فدرال توسط روسیه هدایت می شود. در چارچوب این قانون، قانون اساسی جمهوری دونتسک، مجموعه قوانینی که ساختار اداری-سرزمینی جمهوری را ایجاد می کند، و همچنین قوانینی که نحوه برگزاری انتخابات در جمهوری را مشخص می کند، به تصویب رسید.
بیدیفکا به اهمیت برگزاری کمیسیون شورای قانونگذاران در مورد ادغام نهادهای جدید تشکیل دهنده فدراسیون روسیه اشاره کرد. او در آخر گفت: این فرمت کار (کمیسیون) امکان کاهش و تسریع دوره گذار در دونتسک را فراهم می کند. علاوه بر این، ما این فرصت را داریم که از تجربیات همکاران از سایر مناطق فدراسیون روسیه استفاده کنیم .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала