در هند، تحریم های آمریکا را ابزاری برای ارعاب نامیدند

© Flickr / Ravinder M A معافیت هند از تحریم‌ نفتی ایران
معافیت هند از تحریم‌ نفتی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2023
اشتراک
سمی کوتوانی، رئیس شراکت غیرانتفاعی Indian Business Alliance اعلام کرد آمریکایی ها از تحریم ها به عنوان ابزاری برای ارعاب استفاده می کنند، اما نمی توانند توسعه تجارت را متوقف کنند.
تحریم ها به عنوان ابزاری برای ارعاب استفاده می کنند، اما نمی توانند توسعه تجارت را متوقف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سمی کوتونی در پاسخ به این سوال که تحریم ها چگونه بر روابط تجاری مسکو و دهلی نو تاثیر می گذارند، گفت:" تحریم‌ها برای من یک "شوخی" است. روشی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند با ان مردم را بترسانند. هیچ تحریمی برای تجارت وجود ندارد و همیشه گزینه‌ها و راه‌های دیگری وجود دارد. وقتی دری بسته می‌شود، در دیگری باز می‌شود. تحریم‌ها مانند آجر است وسط که می تواند سرعت را کم کند اما نمی‌تواند جلوی کسب‌وکار را بگیرد. اگر مشکلاتی وجود دارد، راه‌هایی برای حل آن‌ها وجود دارد. اما با تحریم‌ها نمی‌توان کار و کسب را تعطیل کرد".
هند مقدار بی سابقه و رکورد نفت خام را از روسیه خرید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2023
هند مقدار بی سابقه و رکورد نفت خام را از روسیه خرید + جزئیات
مسکو بارها اعلام کرده است که از عهده مبارزه با تحریم ها و محدودیت‌های اعمال شده توسط غرب بر خواهد آمد که بارها نظراتی مبنی بر بی‌اثر بودن آنها شنیده شده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پیش‌تر خاطرنشان کرده بود که سیاست مهار و کاهش یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم‌ها ضربه‌ای جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی رهبران آمریکا و متحدان آنها بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала