ادامه حملات تروریستی کی‌یف به مناطق مرزی روسیه

وزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: کی‌یف به حملات تروریستی در نزدیکی مرزهای روسیه ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کی‌یف به حملات تروریستی در نزدیکی مرزهای روسیه ادامه می دهد.
در اعلامیه وزارت دفاع روسیه آمده است:«رژیم کی‌یف به تلاش‌های خود برای انجام اقدامات تروریستی علیه جمعیت مدنی و غیرنظامی مناطق مرزی فدراسیون روسیه ادامه می‌دهد».
وزارت دفاع روسیه در خلاصه ای در باره عملیات ویژه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه خرابکارانی را که قصد ورود به منطقه بلگورود را داشتند، منهدم کردند. دیروز ستیزه جویان سعی کردند از رودخانه "سورسکی دونتس" عبور کرده و در حومه "نووایا تاولژانکا" فرود بیایند. ارتش روسیه آنها را با حملات هوایی و توپخانه ای منهدم کرد. دشمن در مجموع بیش از ده خرابکار، دو قایق و یک خودروی زرهی را از دست داد.
گفتنی است، چندی پیش، وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که زیرمجموعه های پوششی منطقه نظامی غربی و سرویس مرزی سرویس فدرال امنیت تلاش جنگجویان را برای عبور از رودخانه در حوالی این شهرک خنثی کردند.
روز 4 ژوئن (یکشنبه) ویچسلاو گلادکوف استاندار استان بلگوراد روسیه خبر داده بود که نظامیان روسی در حال درگیری با گروه شناسایی - خرابکاری اوکراینی در نزدیکی نووایا تاوولژانکا می باشند. شایان ذکر است که هفته گذشته نیز گروه شناسایی - خرابکاری اوکراین از مرز عبور کرده و وارد قلمرو منطقه گرایوارونسکی استان بلگوراد روسیه شده بود. بعد از آن در این استان اعلام حالت عملیات ضد تروریستی شد. روز بعد وزارت دفاع روسیه خبر نابودی بیش از 70 خرابکار اوکراینی را گزارش کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала