کاخ سفید از پیش بینی زمان آغاز مذاکرات درباره اوکراین خودداری کرد

© Sputnik / Alexey Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش یک زن مسلح برای ورود به کاخ سفید در واشنگتن
تلاش یک زن مسلح برای ورود به کاخ سفید در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
اشتراک
دستیار رهبر آمریکا در امور امنیت ملی گفت که ایالات متحده متعهد نمی شود که آغاز مذاکرات صلح برای حل مناقشه در اوکراین را پیش بینی کند.
به گزارش اسپوتنیک، جک سالیوان در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: "من فکر نمی کنم بتوانم زمان بندی را پیش بینی کنم، زیرا جنگ یک چیز غیرقابل پیش بینی است."
همانطور که این مقام کاخ سفید معتقد است، رویدادهایی که در حال حاضر در میدان جنگ رخ می دهد، در چگونگی ادامه گفت وگو درباره صلح تعیین کننده خواهد بود. سالیوان افزود، با این حال، در نهایت درگیری در اوکراین بر سر میز مذاکره پایان خواهد یافت.
مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کی یف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. پیش از این، کرملین اعلام کرد که هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت اوکراین به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد، اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است، در حال حاضر این تنها با ابزار نظامی امکان پذیر است. همانطور که در کرملین اعلام شد، وضعیت اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود، تمام خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
روسیه در 24 فوریه 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала