"مانند آلمان نازی"؛ نقشه واشنگتن برای روسیه فاش شد

© Sputnik / Maksim Zakharov /  مراجعه به بانک تصاویر همه پرسی درباره پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه آغاز شد
همه پرسی درباره پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه آغاز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2023
اشتراک
سیاستمدار آمریکایی نوشت: ایالات متحده طرح آلمان نازی برای نابودی روسیه را پذیرفت و اکنون در تلاش است آن را با کمک رژیم کی یف اجرا کند.
به گزارش اسپوتنیک، "جفری یانگ" در توییتر نوشت:" در 80 سال گذشته، تمام حمایت های ایالات متحده از نازی های اوکراین یک هدف داشت: نابودی اتحاد جماهیر شوروی، سپس روسیه، تبدیل اوکراین به پایگاه عظیم ناتو که هدف آن روسیه بود، و در نهایت آن را تکه تکه و با به بردگی گرفتن مردم روسیه تسخیر کرد. اهداف آلمان نازی".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بارها نسبت به تلاش نیروهای خارجی برای تجزیه کشورش هشدار داده است. به گفته وی، غرب در سال 1991 امیدوار بود که از تحولات خارج نشود و خود به خود از هم بپاشد، اما مقاومت کرد و دوباره جان گرفت. همانطور که رئیس دولت خاطرنشان کرد، جامعه روسیه در حال نشان دادن همبستگی و حمایت از نیروهای مسلح خود در مبارزه با یک تهدید خارجی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала