Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان در حین سخنرانی در حومه برلین، توسط حاضرین هو شد + ویدئو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر اولاف شولتز، صدراعظم آلمان
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2023
اشتراک
اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان در حین سخنرانی در حومه برلین، متهم به دامن زدن به درگیری های اوکراین با ارسال سلاح شد و توسط حاضرین هو شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازروزنامه بیلد، آلمانی های ناراضی شولز را به خاطر اوکراین هو کردند جمعیتی از آلمانی ها شولز را هو کردند و او را به جنگ افروزی در اوکراین متهم کردند. در ویدئوی مربوطه جمعی از آلمانی ها اولاف شولز صدراعظم آلمان را هو کرده و او را به جنگ افروزی متهم می کنند.
فیلمی از شهر فالکنزی از جشنواره حزب سوسیال دموکرات آلمان که رئیس دولت آلمان یکی از اعضای آن است، نشان می دهد که چگونه حدود صد نفر او را "جنگ افروز"، "دروغگو" و راهزن" می نامند.
خاطرنشان می شود که شولز سعی کرد توجیهات لازم برای ادامه کمک به اوکراین را به حضار منتقل کند، اما سخنرانی او با فریادهای خشمگینانه شهروندان همراه بود. صدراعظم سعی کرد جمعیت را آرام کند و روسیه را مسئول اوضاع اوکراین دانست، اما حاضران در تجمع از شعار دادن دست برنداشتند.
بیلد خاطرنشان می کند که آلمانی ها پرچم های جهان را به اهتزاز در می آوردند، برخی با نمادهای روسی دیده می شدند. اکثر ساکنان آلمان نگرش منفی نسبت به ایده تامین جنگنده های غربی به رژیم کی یف دارند، این از داده های نظرسنجی انجام شده توسط موسسه جامعه شناسی infratest dimap به سفارش شرکت رسانه ای ARD نتیجه می گیرد.
بر اساس گزارش وب سایت mk.ru با اشاره به این داده ها، تنها 28 درصد از آلمانی ها موافق تحویل سلاح به کی یف هستند، در حالی که 64 درصد آن را تایید نمی کنند.
رادیو اسپوتنیک همچنین از امکان مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد اوکراین گزارش داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала