انتقال پیام تبریک پوتین به اردوغان توسط والودین+ ویدئو

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر طرح عربستان برای سرنگونی اردوغان
طرح عربستان برای سرنگونی اردوغان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2023
اشتراک
والودین پیام تبریک پوتین به مناسبت آغاز دوره ریاست جمهوری را به اردوغان منتقل کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنگاران بخش رسانه ای دومای دولتی روسیه، ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی سلام گرم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه و تبریکات وی به مناسبت آغاز دوره ریاست جمهوری وی را به رجب طیب اردوغان منتقل کرد.

بخش رسانه ای دومای دولتی اعلام کرد: "ویچسلاو والودین سلام گرم ولادیمیر پوتین و تبریکات وی به مناسبت آغاز دوره ریاست جمهوری را به رجب طیب اردوغان منتقل کرد".

همچنین تاکید می شود که گفتگوی کوتاهی بین والودین و اردوغان رئیس جمهور جمهوری ترکیه صورت گرفته است. این گفتگو در جریان دیدار رئیس جمهور ترکیه با روسای هیات های خارجی که برای شرکت در مراسم تحلیف به این کشور سفر کرده اند، صورت گرفت.
روز شنبه به اردوغان پروتکل شورای عالی انتخابات در مورد پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه تحویل داده شد و پس از آن رئیس جمهور ترکیه در مجمع بزرگ ملی(پارلمان) ترکیه سوگند ادا نمود و رسما رئیس جمهور ترکیه شد. اردوغان که کاندیدای "ائتلاف جمهوری" به ریاست حزب اعتدال و توسعه که قدرت را در دست دارد، بود توانست با کسب 52% آرا برای دوره ای دیگر به ریاست جمهوری ترکیه برسد. رقیب وی کمال قلیچدار اوغلو از حزب اپوزسیون "ائتلاف خلق" توانست 47.82% آرا را به خود اختصاص دهد.
اردوغان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2023
اردوغان رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала